"Als je trots bent op je werk en het merk, dan deel je dat graag met anderen."

Geplaatst op

“Baker Tilly Berk heeft zich afgelopen jaar intensief bezig gehouden met het verbeteren van het employer brand. Hiervoor zijn collega’s uit verschillende disciplines en regio’s benaderd om mee te denken. Zo ben ik voor de totstandkoming van onze employer branding campagne bij een sessie betrokken geweest om in kaart te brengen hoe Baker Tilly Berk er momenteel voor staat op de arbeidsmarkt en waar we met elkaar als organisatie naartoe willen.”

“Tijdens de sessie heb ik met een aantal andere collega’s van verschillende kantoren om de tafel gezeten. We hebben op papier gezet wat Baker Tilly Berk onderscheidend maakt, wat beter kan, wat voor mensen we zoeken en hoe we dit beter kunnen promoten. Bij iedereen kwamen dezelfde twee punten naar voren. Kwaliteit is de basis voor het werk dat we leveren. Het is niet voor niets een van onze vijf merkwaarden. Maar daarnaast vinden we het belangrijk dat nieuwe collega’s eigen wijsheid meebrengen. Dus aan de ene kant een eigen mening en een eigen kijk op de zaken, maar aan de andere kant wél een kritische blik naar de klant en naar de collega’s. We zoeken naar het onderscheidend vermogen van iemand.”

We vinden het belangrijk dat nieuwe collega’s eigen wijsheid meebrengen.


“Naar aanleiding van de sessies is gebleken dat eigen wijsheid één van de pijlers van het employer brand moest worden. De interne campagne hierbij richt zich op het delen van die eigen wijsheid. Kortom: vertellen hoe je een klant of collega hebt geholpen en wat de rol van je eigen wijsheid hierin was. Omdat ik in de beginfase al betrokken was bij het project, ben ik gevraagd om een korte video op te nemen waarin ik mijn verhaal doe. Ik hoefde daar niet lang over na te denken. Als je trots bent op je werk en op het merk, dan deel je dat graag met anderen.” -Linda Holterman is manager RA bij Baker Tilly Berk.

Linda Holteman deelt haar eigen wijsheid

 

 

 

 

back to top