Baker Tilly Berk al 100 jaar een begrip in Nijmegen!

Geplaatst op

Baker Tilly Berk bestaat 100 jaar. De oudste vestiging in Nijmegen, is opgericht in 1914. Samen met klanten en medewerkers van de vestiging wordt op 12 april feest gevierd in Koninklijke Burgers’ Zoo. “Wij zijn trots op de langdurige relaties die wij met onze klanten hebben en hier investeren wij dan ook veel tijd in. Dat is de reden om groots uit te pakken en onze klanten te trakteren op een spetterende dag!”, aldus Marcel Huisman, partner accountant op de vestiging Nijmegen.

Huisman: “Wij komen al sinds 1914 dagelijks bij het mkb over de vloer. En omdat wij zelf ondernemer zijn, weten wij als geen ander wat de ondernemer bezighoudt. Ondernemers in de regio Nijmegen hebben andere vragen dan die in bijvoorbeeld Zeeland. Of het nu gaat om investeren in een Duitse vestiging of de begeleiding van een overdracht binnen de familie, door onze jarenlange ervaring zien wij kansen voor ondernemers en helpen wij hen om deze te verzilveren. Wij zijn de ondernemer naast de ondernemer. Nijmegen ligt in het hart van een krachtige, samenwerkende regio. En de felle strijd die op voetbalniveau tussen NEC en Vitesse plaatsvindt, of zo u wilt tussen Vitesse en NEC, wordt op zakelijk niveau totaal niet ervaren. ”

Koninklijke Burgers’ Zoo

Het feest wordt gevierd in Koninklijke Burgers’ Zoo, dat vorig jaar haar eigen 100-jarig jubileum heeft gevierd. Burgers’ Zoo kent een kleurrijke geschiedenis die het dierenpark heeft gevormd.  Huisman: “Wij zijn blij met een klant als Burgers’ Zoo in onze portefeuille. Net als wij zijn zij een bedrijf dat kwaliteit levert en ondernemend is. Ik ben trots dat wij hier ons jubileumfeest vieren.”

Selected node is not a video. Please select a video content node