Baker Tilly Berk en BlueWish Zorgmarketing gaan samenwerking aan

Geplaatst op

Met ingang van 1 juli 2015 trekken de Adviesgroep Zorg van Baker Tilly Berk en BlueWish Zorgmarketing samen op. De twee partijen slaan de handen ineen om zorgorganisaties te helpen bij de omschakeling van aanbod- naar vraaggericht werken. De dienstverlening van BlueWish Zorgmarketing, een gespecialiseerd marketingbureau voor de zorgsector, is van grote toegevoegde waarde voor de grotere integrale verandertrajecten die Baker Tilly Berk bij zorgorganisaties begeleidt.

Edwin Schippers, consultancypartner bij de Adviesgroep Zorg van Baker Tilly Berk over de samenwerking: “Op het terrein van cliëntoriëntatie, een daarbij passende organisatie-inrichting, maar ook het implementeren van een cliënt gedreven cultuur en strategie kunnen wij met BlueWish zorgorganisaties helpen belangrijke stappen voor een duurzame toekomst te zetten.” Vandaag hebben zij met de ondertekening van een overeenkomst de samenwerking bekrachtigd.

Cliëntbehoefte centraal in zorg

Door de terugtredende overheid, toenemende keuzevrijheid, demografische ontwikkelingen en nieuwe technologische mogelijkheden wordt marketing in de zorg steeds belangrijker. BlueWish Zorgmarketing is gespecialiseerd in marketingvraagstukken in de zorg en complementair aan de dienstverlening van de Adviesgroep Zorg van Baker Tilly Berk. Ton van de Ven, partner bij BlueWish: “Marketing wordt steeds meer gezien als een belangrijk hulpmiddel voor een effectieve cliëntbenadering. De cliëntbehoefte wordt daarbij gezien als het vertrekpunt van de vraag naar zorg en diensten. Zorgorganisaties gaan meer bewust en flexibel inspelen op deze vraag en dienen hun organisaties en wijze van bedrijfsvoering daarop aan te passen.”

 

 

back to top