Klanttevredenheidsonderzoek 2015

Geplaatst op

Een groot aantal relaties heeft meegewerkt aan ons klanttevredenheidsonderzoek in 2015. De waardevolle informatie die het ons heeft opgeleverd, gebruiken wij om u als klant nog beter van dienst te kunnen zijn. In dit bericht meer over de uitkomsten van dit onderzoek. En, nog belangrijker, welke verbeterpunten wij gaan realiseren.

Betrokkenheid en persoonlijk contact

Uit de onderzoeken zijn drie belangrijke conclusies naar voren gekomen:

  1. Onze klanten geven ons een 7,65 als rapportcijfer en 93% van onze klanten vindt dat wij onze dienstverlening conform of boven verwachting uitvoeren.
  2. Onze klanten geven aan dat zij het persoonlijk contact met en de vakkennis en ervaring van hun contactpersoon bij Baker Tilly Berk erg waarderen.
  3. Baker Tilly Berk wordt door grotere MKB-bedrijven gezien als een uitstekend alternatief voor de Big Four, vooral op prijs-kwaliteitverhouding en betrokkenheid.

Meer pro-activiteit

Uiteraard zijn er ook verbeterpunten uit de onderzoeken gekomen. Wij zijn vastbesloten om deze verbeterpunten te realiseren. U mag ons hierop aanspreken.

  • Ondanks dat onze relaties tevreden zijn over onze klachtafhandeling, gaan wij maatregelen doorvoeren om te zorgen dat er minder klachten ontstaan.
  • Een tweede aspect is pro-activiteit. U mag van ons verwachten dat wij u vaker proactief informeren over relevante ontwikkelingen die uw onderneming raken.
  • Ons derde doel is om onze klanten op een breder vlak te ontzorgen. Onze klanten weten ons goed te vinden voor accountancy en belastingadvies. Wij willen onze klanten ervan overtuigen dat zij ook met andere vraagstukken, zoals strategie, IT of bedrijfsjuridische zaken, bij onze specialisten terecht kunnen. En dat wij u graag op alle vlakken vooruit helpen.

Deel uw mening met ons

Sturen op de hoogst haalbare tevredenheid onder onze relaties is een continu proces. Dat stopt niet na een klanttevredenheidsonderzoek. Wellicht bent u niet benaderd voor het klanttevredenheidsonderzoek en heeft u wel feedback voor ons. Graag nodigen wij u uit uw feedback met ons te delen. Neem dan contact op met uw contactpersoon bij Baker Tilly Berk.

Bekijk (pdf) de belangrijkste resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek hieronder.

DownloadenKlanttevredenheidsonderzoek 2015

 

back to top