Training klantgerichtheid
Onderdeel van:

HR Academy

Training klantgerichtheid

Het wordt steeds belangrijker voor uw organisatie om onderscheidend te kunnen zijn ten opzichte van andere ondernemingen. Eén van de manieren om dit te zijn is door middel van uw personeel. Als zij in staat zijn om uw klanten een optimale service te bieden dan kunt u uw klanten aan uw organisatie binden.

Klantgerichtheid vertaalt zich voor een servicetechnicus in ander gedrag dan voor een receptioniste. Onze trainers bieden dan ook maatwerk en integreren aspecten die belangrijk zijn voor úw bedrijf. Op hoofdlijnen komen zaken aan bod als leren denken als een klant, het belang van een goede (eerste) indruk, gesprekstechnieken zoals luisteren, samenvatten en doorvragen en feedback geven en ontvangen.

Opzet training

We combineren theorie met praktijkoefeningen en zorgen voor een interactief geheel. Idealiter bent u als leidinggevende of werkgever nauw bij de inhoud van de training betrokken om ook een goede opvolging te waarborgen.

Na deze training:

  • Bent u zich bewust van het belang van klantgerichtheid bij uw medewerkers.
  • Heeft u handvatten om de communicatie van uw medewerkers te verbeteren.
  • Creëert u een betere klantbeleving voor uw klanten.

Voor wie?
Voor alle bedrijven waar veelvuldig sprake is van klantcontact. De training klantgerichtheid is een maatwerk training en wordt afgestemd op uw behoeften.

Over de docent
Drs. Esther Koeman is HR-consultant bij Baker Tilly Berk Employment Advisory en ondersteunt werkgevers en leidinggevenden al jaren bij het voeren van goede, motiverende gesprekken.

Datum
De trainingen vinden plaats in het voor- en najaar van 2017. Bij voldoende aanmeldingen (min. 6 deelnemers) zal een definitieve datum worden vastgesteld.

Tijd:
Deze training duurt één dag (9.00 – 17.00 uur).

Locatie
De training kan inhouse worden verzorgd of op één van de locaties van Baker Tilly Berk.

Kosten
€ 225 per deelnemer

Aanvraagformulier: meer informatie over de training klantgerichtheid ontvangen
Employment Advisory | Baker Tilly Berk

Ondernemerscollege

Hoe maak je in een digitaal tijdperk persoonlijk contact met de klant?

Het digitale tijdperk van nu veroorzaakt een communicatie-overload. Hoe kun je je klant dan nog bereiken?