Marc van Eck | ondernemerscollege
Marc van Eck

Hoe bouw je een sterk merk zonder reclame?

Marketing,Strategie
12650 views

Kun je een sterk merk bouwen zonder reclame te maken? Volgens marketeer Marc van Eck wel! Weet jij waar je merk voor staat? Voer dit dan consistent door in alles wat je doet. Vertel niet wat je merk is, maar zorg ervoor dat mensen ervaren en voelen waar je merk voor staat. Raak ze in hun hart. Dan worden mensen en medewerkers fans.


Marc van Eck
Marc van Eck Marketeer en merkenexpert

Marc van Eck, afgestudeerd Bedrijfseconoom en Register Marketeer, is mede-oprichter van strategisch marketingadviesbureau Business Openers en een van Europa’s topsprekers op het gebied van Merkpositionering, Internal Branding en Business Strategie. De afgelopen twaalf jaar heeft Marc van Eck vele merken geholpen bij hun merkpositionering en het waarmaken hiervan.


Comments

Naar een sterker merk

Om fans en ambassadeurs te krijgen, moet u precies weten waar uw onderneming voor staat en wat klanten van uw merk vinden en verwachten. Een belangrijke middel om hier achter te komen, is een klanttevredenheidsonderzoek.

Lees meer

Businessplan

Begin bij de basis en analyseer uw businesscase.

Bekijk deze pagina

Bekijk ook