Schorem | ondernemerscollege
Bertus

Hoe word je met social media een wereldmerk?

Internationaal,Marketing
7907 views

Met ruim 1,3 miljoen volgers op social media heeft barbierszaak Schorem een wereldwijd bereik. Wat is de kracht hierachter, hoe hebben de barbiers zoveel trouwe volgers achter zich weten te scharen? Bertus is aan het woord!


Bertus
Bertus Barbier

De Rotterdammers Leen en Bertus runnen in Rotterdam de barbierszaak Schorem. Een echte mannenkapper. Vrouwen zijn er niet welkom en wie geknipt of geschoren wil worden staat uren in de rij. Schorem is wereldwijd een hit en dat allemaal dankzij social media. Hun Facebook-pagina telt ruim 700.000 likes. Hoe zij dat voor elkaar kregen? Bertus geeft op z’n Schorems les over de kracht van social media. Uiteraard voorzien van een flinke dosis Rotterdamse nuchterheid.


Comments

Hoe zit het met de btw?

"Het succes van een webshop? Als btw-specialist gaat mijn aandacht gelijk uit naar de btw-afdracht. Ik hoop dat die goed geregeld is."

Lees meer

Internationaal ondernemen

Laat zaken als taal- en cultuurverschillen en invoerrechten en accijnzen uw internationale plannen niet in de weg staan.

Bekijk deze pagina

Belasting internationaal

Ander land, andere regels. Waar op te letten?

Bekijk deze pagina

Bekijk ook