Paul Hughes | College of Knowledge
Paul Hughes

How to Maximise Your Growth with Your Brand

Marketing
19112 views

De drie meest gemaakte fouten bij branding zijn volgens Paul Hughes, dat organisaties te veel met hun eigen merk bezig zijn, ze in de branding hun ware identiteit niet of nauwelijks laten zien én de kracht van branding onderschatten. Paul is er van overtuigd dat branding het belangrijkste instrument is voor groei. Toch blijkt dat het voor veel organisaties moeilijk is om met branding daadwerkelijk resultaat te boeken. Na dit college niet meer! Let op: deze video is Engelstalig.


Paul Hughes
Paul Hughes Expert on Growth

Paul Hughes heeft gewerkt voor bekende merken als Coca Cola en 3M en coachte CEO’s en ondernemers in diverse sectoren. Paul richt zich volledig op groei, omdat hij ontdekt heeft dat resultaat boeken bepaald wordt door je vermogen om te groeien. Wat jouw definitie van succes ook is, je bereikt het alleen met resultaat gedreven groei.


Comments

Hoe bouw je een sterk merk zonder reclame?

Met de tips van Marketeer Marc van Eck zorg jij ervoor dat mensen ervaren en voelen waar je merk voor staat.

Bekijk het college

Naar een sterker merk

Om fans en ambassadeurs te krijgen, moet u precies weten waar uw onderneming voor staat en wat klanten van uw merk vinden en verwachten. Een belangrijk middel om hier achter te komen, is een klanttevredenheidsonderzoek.

Bekijk deze pagina

Bekijk ook