Ondernemerscollege Gemma Broekhuis
Gemma Broekhuis

Van creatief idee naar wereldmerk: hoe doe je dat?

Internationaal,Marketing
10461 views

Het kostte Gemma Broekhuis slechts een paar jaar om haar product in 38 landen op de markt te brengen. Hoe heeft deze succesvolle onderneemster dit in zo’n korte tijd voor elkaar gekregen? Ze legt het zelf uit in het ondernemerscollege!


Gemma Broekhuis
Gemma Broekhuis Internationaal ondernemer

Gemma Broekhuis besloot de reclamewereld achter zich te laten en een eigen bedrijf op te richten: MilestoneTMCards. Inmiddels zijn deze geïllustreerde fotokaarten een wereldwijde hit. Volgens Gemma komt dit doordat de kaarten voorzien in een universele behoefte om belangrijke momenten in je leven vast te leggen.


Comments

Checklist voor uw internationale ambities

Reiken uw ambities tot ver buiten Nederland? Dan kan deze checklist u helpen bij het realiseren van uw dromen.

Ontdek meer

Internationaal ondernemen

Laat zaken als taal- en cultuurverschillen en invoerrechten en accijnzen uw plannen voor internationaal ondernemen niet in de weg staan.

Bekijk deze pagina

Bekijk ook