Klanttevredenheidsonderzoek
Onderdeel van:

Kwaliteit

Klanttevredenheidsonderzoek

Een groot aantal relaties heeft meegewerkt aan ons Klanttevredenheidsonderzoek 2015. Het heeft ons waardevolle informatie opgeleverd, waarmee we u als klant in de komende tijd nog beter van dienst kunnen zijn. U leest hier meer over de resultaten en, nog belangrijker, welke verbeterpunten wij gaan realiseren.

Betrokkenheid en persoonlijk contact

Uit de beide onderzoeken zijn drie belangrijke conclusies naar voren gekomen:

  1. Onze klanten geven ons een 7,65 als rapportcijfer en 93% van onze klanten vindt dat wij onze dienstverlening conform of boven verwachting uitvoeren.
  2. Onze klanten geven aan dat zij het persoonlijk contact met en de vakkennis en ervaring van hun contactpersoon bij Baker Tilly Berk erg waarderen.
  3. Baker Tilly Berk wordt door grotere MKB-bedrijven gezien als een uitstekend alternatief voor de Big Four, vooral op prijs-kwaliteitverhouding en betrokkenheid.

Meer pro-activiteit

Uiteraard zijn er ook verbeterpunten voor ons uit de onderzoeken gekomen. Ondanks dat onze relaties tevreden zijn over onze klachtafhandeling, gaan wij maatregelen doorvoeren om te zorgen dat er minder klachten ontstaan.

Een tweede aspect is pro-activiteit. U mag van ons verwachten dat wij u vaker pro-actief informeren over relevante ontwikkelingen die uw onderneming raken. Daarnaast richten wij ons in onze communicatie actiever op het delen van kennis. Op onze website vindt u steeds meer actuele informatie én wij organiseren vaker inhoudelijke bijeenkomsten voor u over interessante onderwerpen. Ook hebben wij recent ons online videoplatform ondernemerscollege.nl gelanceerd, waar u inspirerende colleges voor ondernemers vindt.

Ons derde doel is om onze klanten op een breder vlak te ontzorgen. Onze klanten weten ons goed te vinden voor accountancy en belastingadvies. Wij willen onze klanten ervan overtuigen dat zij ook met andere vraagstukken, zoals strategie, IT of bedrijfsjuridische zaken, bij onze specialisten terecht kunnen. En dat wij u graag op alle vlakken vooruit helpen.

Ten slotte willen wij niet alleen uit het klanttevredenheidsonderzoek de feedback van onze klanten horen, maar eigenlijk continu met onze klanten in gesprek blijven. Wij starten daarom met een klantenpanel en nodigen u daar graag voor uit. Wij zullen u dan regelmatig informeren over de koers van Baker Tilly Berk en u onder andere uitnodigen voor onze klantenpanel bijeenkomsten.

Wij zijn vastbesloten om deze verbeterpunten te realiseren. U mag ons hierop aanspreken.

Deel uw mening met ons

Sturen op de hoogst haalbare tevredenheid onder onze relaties is natuurlijk een continu proces. Dat stopt niet na een klanttevredenheidsonderzoek. Wellicht bent u niet benaderd voor het klanttevredenheidsonderzoek en heeft u wel feedback voor ons. Graag nodigen wij u uit uw feedback met ons te delen:
Bespreek uw feedback met uw contactpersoon bij Baker Tilly Berk.
Meld u aan voor ons klantenpanel via klantenpanel@bakertillyberk.nl.
Neem telefonisch contact op met ons bestuur.

Arno van der Heijden (073) 613 16 86  
Jeroen Spiekker (030) 258 70 00
Rob Loves (0546) 82 70 00  


Bekijk (pdf) de belangrijkste resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek hieronder.

DownloadenKlanttevredenheidsonderzoek 2015

Nieuws over Baker Tilly Berk

Persberichten en nieuws over Baker Tilly Berk of uit het internationale netwerk leest u hiernaast.

Baker Tilly Berk werft externe bestuursvoorzitter

Arno van der Heijden treedt met ingang van 1 juli 2017 af als bestuursvoorzitter. De wervingsprocedure voor externe bestuursvoorzitter is gestart.

Bekijk dit persbericht

Mindset: Audit Innovation

Als organisatie zoeken we continu naar mogelijkheden om onze dienstverlening te verbeteren en nog beter aan te laten sluiten bij de ontwikkelingen in onze digitale samenleving.

Bekijk deze blog

Omzet Baker Tilly Berk 2016 stijgt met 7% naar € 90,7 miljoen

In alle service lines is in 2016 omzetgroei gerealiseerd, de groei in de auditpraktijk en in de advisering waren het sterkst.

Bekijk dit persbericht

Nieuwe partner Baker Tilly Berk in Rotterdam

Harry van den Burg is per 1 februari 2017 gestart als partner RA.

Bekijk dit persbericht

Baker Tilly Berk kiest voor nieuwe applicatie documentbeheer

Nieuwe applicatie draagt bij aan het optimaliseren van het documentenbeheer.

Bekijk dit persbericht

Baker Tilly Berk en PinkWeb slaan handen ineen

Baker Tilly Berk gaat voor de nieuwe totaaloplossing Be in Control gebruik maken van het klantenportaal Client Online van Pinkweb.

Bekijk dit persbericht

'Gouden predicaat' voor Baker Tilly Berk in SBR-ketentest

Baker Tilly Berk mocht het gouden predicaat van SBR Banken in ontvangst nemen.

Bekijk dit nieuws

Eerste in-house eedaflegging is een feit

De accountantseed is de eerste maatregel uit het verbeterplan 'in het publiek belang'.

Bekijk dit nieuws

Angelique Koopman benoemd als partner audit innovation

Angelique Koopman gaat met ingang van 1 juli 2016 als partner audit innovation bij Baker Tilly Berk aan de slag. Zij wordt verantwoordelijk voor innovatie van de controle-aanpak door de inzet van data-analyse en process mining.

Bekijk dit persbericht

Hoe kunnen wij u verder helpen?