Strategie
Onderdeel van:

Over Baker Tilly Berk

Strategie

“Opportunities arise when we aspire to see things from a different perspective. The strength of our business is based on global reach, genuine depth in local markets and a high performance culture. These qualities give us the confidence to tackle challenges, search out opportunities and to evolve.” (Bron: Baker Tilly International).

Dit is waarin wij geloven: vooruitgang begint met inzicht

Wij zijn ervan overtuigd dat vooruitgang begint met inzicht. Dat is waarin wij geloven. Je kunt pas iets bereiken als je echt goed weet hoe iets ervoor staat. Dat klinkt als een open deur, maar te vaak worden er besluiten genomen voor de toekomst zonder voldoende inzicht te hebben. Dan is er wellicht wel informatie, maar dit is dan niet of onvoldoende omgezet naar daadwerkelijk inzicht. Baker Tilly Berk zet cijfers om naar inzicht. Want, vooruitgang begint met inzicht.

Onze belofte

Onze mensen helpen onze klanten, elkaar en de maatschappij op koers naar morgen.

Onze identiteit

Wie wij zijn en wat wij doen komt tot uitdrukking in ons merk. De merkwaarden bepalen wat wel en wat niet bij Baker Tilly Berk past. Hiermee is het merk een kompas voor onze mensen en bepalen de merkwaarden het onderscheidend vermogen van onze organisatie. Naar onze klanten, elkaar en de maatschappij. 

 

 

Onze dienstverlening

Onze dienstverlening sluit aan op de behoefte van onze klanten, van onszelf en van de maatschappij. In combinatie met onze merkwaarden bieden wij oplossingen voor de vragen die ondernemers bezighouden. Onze oplossingen zijn altijd:

 

Onze strategische doelstellingen

Vanuit zes strategische doelstellingen geven wij richting aan het realiseren van onze belofte:

 

Nieuws over Baker Tilly Berk

Onze organisatie is volop in beweging. Dat geldt ook voor het speelveld waarin wij ons begeven. Regelmatig is er nieuws te melden. Persberichten en nieuws over Baker Tilly Berk of uit het internationale netwerk waar wij deel van uit maken leest u hiernaast.

Baker Tilly Berk werft externe bestuursvoorzitter

Arno van der Heijden treedt met ingang van 1 juli 2017 af als bestuursvoorzitter. De wervingsprocedure voor externe bestuursvoorzitter is gestart.

Bekijk dit persbericht

Mindset: Audit Innovation

Als organisatie zoeken we continu naar mogelijkheden om onze dienstverlening te verbeteren en nog beter aan te laten sluiten bij de ontwikkelingen in onze digitale samenleving.

Bekijk deze blog

Omzet Baker Tilly Berk 2016 stijgt met 7% naar € 90,7 miljoen

In alle service lines is in 2016 omzetgroei gerealiseerd, de groei in de auditpraktijk en in de advisering waren het sterkst.

Bekijk dit persbericht

Nieuwe partner Baker Tilly Berk in Rotterdam

Harry van den Burg is per 1 februari 2017 gestart als partner RA.

Bekijk dit persbericht

Baker Tilly Berk kiest voor nieuwe applicatie documentbeheer

Nieuwe applicatie draagt bij aan het optimaliseren van het documentenbeheer.

Bekijk dit persbericht

Baker Tilly Berk en PinkWeb slaan handen ineen

Baker Tilly Berk gaat voor de nieuwe totaaloplossing Be in Control gebruik maken van het klantenportaal Client Online van Pinkweb.

Bekijk dit persbericht

Angelique Koopman benoemd als partner audit innovation

Angelique Koopman gaat met ingang van 1 juli 2016 als partner audit innovation bij Baker Tilly Berk aan de slag. Zij wordt verantwoordelijk voor innovatie van de controle-aanpak door de inzet van data-analyse en process mining.

Bekijk dit persbericht
Over BTB "positief kritisch" Een gesprek tussen de klant en de accountant

"Positief kritisch."

De rol van de accountant verandert, dat is een feit. De beroepsgroep krijgt meer en meer te maken met toenemende regelgeving. Ook onze klanten krijgen daarmee te maken.

Bekijk deze publicatie

Omzet Baker Tilly Berk in 2015 4,3% hoger

De omzet van Baker Tilly Berk komt over 2015 uit op € 84,9 miljoen. Dat is een omzetstijging van 4,3% ten opzichte van 2014.

Bekijk dit persbericht

Hoe kunnen wij u verder helpen?