Strategie
Onderdeel van:

Over Baker Tilly Berk

Strategie

“Opportunities arise when we aspire to see things from a different perspective. The strength of our business is based on global reach, genuine depth in local markets and a high performance culture. These qualities give us the confidence to tackle challenges, search out opportunities and to evolve.” (Bron: Baker Tilly International).

Dit is waarin wij geloven: vooruitgang begint met inzicht

Wij zijn ervan overtuigd dat vooruitgang begint met inzicht. Dat is waarin wij geloven. Je kunt pas iets bereiken als je echt goed weet hoe iets ervoor staat. Dat klinkt als een open deur, maar te vaak worden er besluiten genomen voor de toekomst zonder voldoende inzicht te hebben. Dan is er wellicht wel informatie, maar dit is dan niet of onvoldoende omgezet naar daadwerkelijk inzicht. Baker Tilly Berk zet cijfers om naar inzicht. Want, vooruitgang begint met inzicht.

Onze belofte

Onze mensen helpen onze klanten, elkaar en de maatschappij op koers naar morgen.

Onze identiteit

Wie wij zijn en wat wij doen komt tot uitdrukking in ons merk. De merkwaarden bepalen wat wel en wat niet bij Baker Tilly Berk past. Hiermee is het merk een kompas voor onze mensen en bepalen de merkwaarden het onderscheidend vermogen van onze organisatie. Naar onze klanten, elkaar en de maatschappij.

Over BTB merkwaarden

 

Onze dienstverlening

Onze dienstverlening sluit aan op de behoefte van onze klanten, van onszelf en van de maatschappij. In combinatie met onze merkwaarden bieden wij oplossingen voor de vragen die ondernemers bezighouden. Onze oplossingen zijn altijd:

Over BTB oplossingen

 

Onze strategische doelstellingen

Vanuit zes strategische doelstellingen geven wij richting aan het realiseren van onze belofte:

Over BTB strategische doelstellingen

Nieuws over Baker Tilly Berk

Onze organisatie is volop in beweging. Dat geldt ook voor het speelveld waarin wij ons begeven. Regelmatig is er nieuws te melden. Persberichten en nieuws over Baker Tilly Berk of uit het internationale netwerk waar wij deel van uit maken leest u hiernaast.

BNR & Baker Tilly Berk verkennen The Next Step van groei

Baker Tilly Berk en BNR verkennen de uitdagingen van ondernemers in de volgende fase van hun bedrijf.

Bekijk dit nieuws

Reactie op AFM onderzoek OOB-accountantsorganisaties

Baker Tilly Berk zet uitvoering en implementatie verbetermaatregelen onverminderd door.

Bekijk dit persbericht

Baker Tilly Berk werft externe bestuursvoorzitter

Arno van der Heijden treedt met ingang van 1 juli 2017 af als bestuursvoorzitter. De wervingsprocedure voor externe bestuursvoorzitter is gestart.

Bekijk dit persbericht

Mindset: Audit Innovation

Als organisatie zoeken we continu naar mogelijkheden om onze dienstverlening te verbeteren en nog beter aan te laten sluiten bij de ontwikkelingen in onze digitale samenleving.

Bekijk deze blog

Omzet Baker Tilly Berk 2016 stijgt met 7% naar € 90,7 miljoen

In alle service lines is in 2016 omzetgroei gerealiseerd, de groei in de auditpraktijk en in de advisering waren het sterkst.

Bekijk dit persbericht

Nieuwe partner Baker Tilly Berk in Rotterdam

Harry van den Burg is per 1 februari 2017 gestart als partner RA.

Bekijk dit persbericht

Baker Tilly Berk kiest voor nieuwe applicatie documentbeheer

Nieuwe applicatie draagt bij aan het optimaliseren van het documentenbeheer.

Bekijk dit persbericht

Baker Tilly Berk en PinkWeb slaan handen ineen

Baker Tilly Berk gaat voor de nieuwe totaaloplossing Be in Control gebruik maken van het klantenportaal Client Online van Pinkweb.

Bekijk dit persbericht

Angelique Koopman benoemd als partner audit innovation

Angelique Koopman gaat met ingang van 1 juli 2016 als partner audit innovation bij Baker Tilly Berk aan de slag. Zij wordt verantwoordelijk voor innovatie van de controle-aanpak door de inzet van data-analyse en process mining.

Bekijk dit persbericht

Hoe kunnen wij u verder helpen?